Jaké nástroje pro průzkum trhu podávají nejlepší výsledky?

2014-04-04

Průzkum trhu je důležitou součástí strategie společnosti v krátkodobém i dlouhodobém horizontu. S každým dalším dnem se jejich popularita zvyšuje. S nimi získáte spoustu užitečných výhod a informací například: identifikují stav a trendy konkrétního trhu, poptávku po skupině produktů nebo jednom specifickém produktu, dále umožňují vytvořit nový nebo adaptovat současný plán rozvoje společnosti nebo propagace produktu. Existují různé nástroje určené pro průzkum trhu, které jsou v určitých případech užitečné a efektivní. Pouliční, telefonické průzkumy, osobní rozhovory, halové testy, experimenty, panelové studie atd. Ale navzdory jejich rozmanitosti, nejuniverzálnější je online průzkum trhu.

Vynález internetu otevřel nespočet nových možností pro rozvoj podnikání. V současné situaci je online průzkum tím nejdostupnějším, nejjednodušším a nejflexibilnějším nástrojem pro průzkumy trhu, spokojenosti zaměstnanců, k získání názorů spotřebitelů atd. V tomto článku popíšeme, jak provést průzkum s maximální možnou efektivitou, jakých nástrojů pro tento účel využít a jaké výsledky se obecně od online průzkumu dají očekávat.

Jednou z nejjednodušších metod určení nabídky a poptávky u některých produktů je průzkum vyhledávačů klíčových slov reprezentujících nebo popisujících vaše produkty. Takto zjistíte, zda je produkt na internetu populární. Můžete se také dozvědět, jak je rozšířený a jakým způsobem ho představují vaši konkurenti. Další výhodou, kterou poskytují klíčová slova pro výzkum trhu, je identifikace mezer na trhu, které vaše produkty mohou vyplnit. Možná ani netušíte, že něco takového existuje.

Dalším krokem je studium návrhů a právních ochran konkurentů. Potřebujete vědět, jak by se vaše produkty mohly příznivě lišit, jaké jsou silné a slabé stránky propagačních kampaní produktů. Nástroje průzkumu trhu založené na průzkumu konkurentů mohou být v pohotovostním režimu nejen několik dní a týdnů, ale také mnohem déle. Jedním z nejúčinnějších způsobů získávání zkušeností je opravením svých vlastních chyb, ale učení se od chyb konkurentů je mnohem méně bolestivé jak pro podnikání, tak pro reputaci vaší společnosti.

Pokud vaše společnost v současné době operuje, informace o ní mohou být reprezentovány jinými organizacemi nebo jednotlivci. Může se jednat o webové stránky, blogy nebo sociální sítě. Nespokojení zákazníci mohou sdílet negativní recenze na váš produkt se svými přáteli a známými. Konkurenti mohou rovněž publikovat nelichotivé recenze jménem jiných lidí, ale to se nestává tak často, pokud nejste součástí trhu "kontinentálního" rozsahu. Získejte maximální kontrolu nad recenzemi jednotlivců, včas se jimi zabývejte a neztrácejte současné zákazníky. Nejúčinnější strategíí jsou nástroje pro průzkum trhu, jako jsou on-line průzkumy, dotazníky, průzkumy veřejného mínění, následná zjišťování, atd.

Online průzkumy jsou nejsnadnější implementací a nejlevnějším způsobem průzkumu pro získání názorů kupujících. Pouze vaši zákazníci jsou seznámeni s výhodami a nevýhodami produktu nebo služby, kterou poskytujete. Kromě toho si nemusíte lámat hlavu nad tím, jak své služby zlepšovat a ztrácet čas, peníze a úsilí kvůli různým inovacím, které nakonec nebudou zákazníky vyžadovány.

Přejeme si, aby naše průzkumy a dotazníky byli co nejvíce přínosné. Proto je nutné navrhnout správné otázky, využít efektivních technik a relevantního přístup k zákazníkům. Nejdůležitější je provedení správné analýzy získaných výsledků, což umožní vyvodit rozumné závěry a vybudovat budoucí strategie rozvoje. Online průzkum není jen seznam otázek s možností výběru odpovědi, které lze jednou vytvořit a poté aplikovat kdekoli. Skvělé výsledky, které budou v budoucnosti nezbytné pro vaše podnikání, vám zajistí pouze profesionální nástroje pro průzkum trhu a asistence zkušených odborníků.

Společnost Examinare AB vyvíjí nástroje pro průzkum trhu a provádí on-line průzkumy od roku 2007. Specializovaní odborníci mají rozsáhlé zkušenosti s firmami různých velikostí, které poskytují jakékoliv produkty. Odborníci jsou zodpovědni za více než 9 milionů průzkumů a tisíce spokojených zákazníků. Chcete-li uspět a podmanit si nové horizonty, kontaktujte nás nyní! Uveďte detaily ohledně vašeho přání na stránce Konzultace. Rádi vám pomůžeme stát se nejlepšími na trhu s nejlepšími nástroji pro průzkum trhu!

This article is about Examinare the Survey Tool.
Our service for successfully by yourself create Surveys in mobile, desktop, kiosks.

Čtěte více

Examinare Kontakt

+420296183050


Cenová nabídka

Cenová nabídka

Jak vám Examinare může pomoci? Jeden z našich odborníků vás může v nejbližší době kontaktovat a projednat vaše potřeby.

Vyplňte formulář a navážeme komunikaci.


Společnost *

Jméno *

Telefon (Například: +420000000000) *

E-mail *

Řekněte nám více o službě, kterou chcete abychom Vám poskytli.
(Po obdržení e-mailu můžete nahrát soubory do vytvořeného e-mailu.)

Odhadovaný Rozpočet
(Přibližné číslo a měna) *

Kontrolní Anti-Spamová Otázka

6+3= *

Newsletters from Examinare