S Examinare Zhodnotíte i Obchodní Události.

2014-10-17

Zhodnocení Obchodních Událostí vám poslouží jako zajištění vaší investice a času, který jste věnovali na obchodních veletrzích. Vyhodnocením veletrhů prostřednictvím dotazníku, můžete své investice skutečně zmapovat, podle toho jak účastníci obdrželi vaši zprávu. Použitím těchto údajů spolu s kontaktními údaji, které dotazník vygenerujre, se můžete ujistit, že své prodejní potrubí vyplníte. Níže naleznete ještě mnoho dalších výhod, které se nachází v naší sekci s tipy a triky. Chcete-li vyhodnoti například různé výstavy, můžete využít mnoho metod. My se zaměříme na 2, které považujeme za nejlepší.

Vyhodnocení Obchodních Událostí, metoda 1. – SINK IN:

Získáním kontaktních údajů o osobách, které navštíví vaše obchodní výstaviště, můžete využít jednoduchou Examinare funkci importu a rozeslat dotazník všem, kteří váš stánek na veletrhu navštívili. Slibujeme, že výsledek vás překvapí!

Pro použití této metody k vyhodnocení obchodních výstav budete potřebovat e-mailovou adresu každého návštěvníka vašeho stánku a především ho informovat o plánovaném rozesílání dotazníků. Většinou se stačí o informaci jen zmínit, tak aby s vaším průzkumem dopředu počítali. Určitě není dobré s rozesláním dotazníku dlouho otálet. Pokud budete vyčkávat a dotazník pošlete například po dvou týdnech od konání akce, může to mít negativní efekt a bylo by lepší zákazníky kontaktovat telefonicky. Metoda Sink-in se běžně používá při odeslání dotazníků do 2-5 dnů po skončení události.

- Otázky můžete míchat s kontrolními otázkami.

- Větší účast na dotazníku si zajistíte, pokud za něj něco nabídnete.

- Použijte maximálně 10 otázek.

- Vhodnost otázek neodhadujte, Examinare tým vám s jejich tvorbou rád pomůže.

Vyhodnocení Obchodních Událostí, metoda 2. – INSTANT metoda:

Tato metoda se zaměřuje především na obchodní schůzky mezi podnikateli a spotřebiteli (B2C). Zveřejněním dotazníku v jeho kombinaci s QR kódem pro mobilní telefony si vaši návštěvníci mohou dotazník otevřít v telefonu a okamžitě odpovědět na vaše otázky.

Hlavním účelem tohoto dotazníku je vyplnění vašeho prodejního potrubí a dalším účelem je vyhodnocení vaší obchodní výstavy. Tato metoda také potřebuje nějakou motivaci. Spotřebitelé obvykle na otázky neodpovídají, pokud nemají cenu, o kterou bojují. Dobrou zprávou je, že odměna vzbudí v spotřebitelích tolerantnost k množství otázek, na které se ptáte. Pravidlem je: čím dražší odměna, tím více odpovědí.

- Prostřednictvím otázek můžete své spotřebitele informovat o speciálních nabídkách v otázkách.

- Nabídka nebo odměna musí existovat, aby spotřebitelé odpovídali.

- Pokud nabídnete něco exkluzivního, můžete si dovolit položit až 20 otázek.

- Dotazovaní obvykle odpovídají do 10 minut.

- Vhodnost otázek neodhadujte, Examinare tým vám s tvorbou vašeho projektu rád pomůže.

When you evaluate Trade Shows důrazně doporučujeme, abyste dotazník zmínili na vašich reklamních plakátech nebo je umístil na dobře viditelné místo. Chcete-li získat zpět část investice, které jste vložili do vašeho hodnocení, měli byste mít vyhlédnutých alespoň 20% osob, které průzkum vyplní a více než 20% identifikovaných vyhlídek, aby se celá prodejní hodnota průzkumného procesu zafinancovala.

Ohledně navrhnutí plánu pro evaluaci vaší obchodní událost nás neváhejte kontaktovat.

This article is about Examinare the Survey Tool.
Our service for successfully by yourself create Surveys in mobile, desktop, kiosks.

Čtěte více

Examinare Kontakt

+420296183050


Cenová nabídka

Cenová nabídka

Jak vám Examinare může pomoci? Jeden z našich odborníků vás může v nejbližší době kontaktovat a projednat vaše potřeby.

Vyplňte formulář a navážeme komunikaci.


Společnost *

Jméno *

Telefon (Například: +420000000000) *

E-mail *

Řekněte nám více o službě, kterou chcete abychom Vám poskytli.
(Po obdržení e-mailu můžete nahrát soubory do vytvořeného e-mailu.)

Odhadovaný Rozpočet
(Přibližné číslo a měna) *

Kontrolní Anti-Spamová Otázka

2+8= *

Newsletters from Examinare